Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 4 martie 2013

Rătăciri din iubiri eterne


Licărește lumina pieziș printre crengi,
Dansează tăcută pe firișoare verzi…
Mi-e dor de luminișul parfumat cu iubire,
De foșnetul dorințelor frumoase din mine.

Răsună în surdină balada de vânt,
Purtate note, tremur, sărut din cuvânt –
Rătăcire…vară, vise trecătoare,
Trupuri ce tânjeau și minunatul soare.

Ascultă tu june arcușul vuiește
De dor inima-mi bate, parcă plesnește
Nostalgice imagini atât de curate
Ferecate în vise  - rătaciri tăioase.

Primăvara în jur – mintea îmi descoase
Fulgi din poveste ițe întunecoase.
Mă simt pierdută în lumina ce cerne
Imagini răzlețe din iubiri eterne.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu